BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 31, 2011

berkongsi duka x salah kan??


31 Disember 2011

Hari ni hari sabtu.ya.bersamaan dengan 1 hari lagi utk melangkah ke 2012….
Erm…tp aku masih elum bekerja.entahla mengapa gomen lambatkan posting kami.26.12.11 haritu…..genap sebulan aku bernikah dengan incik senyum…ya..suamiku.
SubhanaAllah…mcm2 dugaan yg kami tempuhi .dan aku masih samar2 apakah perasaan ku pada dia.kebahagiaan yang aku harap ketika ingin melangkah ke alam perkahwinan, rupanya deraian air mata yg mengiringi rona-rona kehidupanku…hanya 2 minggu sahaja aku tenang…selepas daripada itu…hidupku serabut..aku mengerti…bukan ini yg suamiku mahukan .begitu juga dgn aku.
Cuma,campur tangan dari pihak keluarganya betul2 menyesakkan jiwa aku.dan…incik senyum pulak,seolah-olah tak pentingkan hati aku sebagai seorang isteri.sungguh aku sedih.sebab selama ini aku punya impian dan harapan yg tinggi pada perkahwinan ini…
Hati aku kosong.jiwa aku sudah mati.aku bingung dgn perkahwinan ini.skrg baru aku sedar aku salah menilai peribadi suamiku  sehinggakan aku yg terluka kini.
Mementingkan ibu sehingga mengabaikan perasaan isteri sendiri..aku x setabah NUR KHAMADHIA….Ya Allah…aku berdoa kepadamu..semoga mendung ini berlalu pergi….
Di saat ini, aku teringin menjauhkan diri dari segala apa yg aku alami..biar tenang jiwa aku…sesungguhnya aku dah x mampu nak hadapi kemelut ini.

0 comments: