BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 12, 2010

MENGENANGMU.

semalam aku on kan kembali fb aku yg aku hilangkan sebentar.sowi ya kwn2 sbb aku hilang slama ni...alolo..bukan cik pelangi sengaja..


aku dah ada kekuatan.aku buka kembali profile kanda aku ..sambil baca wall dya dan ternampak gambar2 bahagia dya skrg.


arghh..bahagiakah dya?? takpa..mungkin ada org yang lebih mencintai dya dari aku..

dah dekat 2 bulan perpisahan ini ..alhamdulilah...2 minggu ja yg aku rasa down pun
yg penting,setitik airmata x tumpah.seyes.

incik senyum?? erm..aku mls nak bicara ttg dya..masih awl kot perkenalan kami.

ok lah..trus xda mood nk cerita..huhu..papai...nk p basuh baju jap

2 comments:

ShAriLiZzaTi said...

::erm..sbar la ye..ap yg trjadi psti ad hikmahnye...yg pnting kita kne tbah dn sbar..mngkin suatu ari nnti kita akn dpat kbhagiaan yg kita cari..sy dh prnah rse dh sblom ni...erm...just smile..=)

gadis semalam said...

erm..tu la..its ok..
cuma kdg2 ja terkenang kembali..
neway,thanks...